Câte stări poate trăi un om intr-o singură zi?
Se poate să fiu doar bucuros o zi întreagă?
Ce fac dacă sunt trist? Dacă sunt furios? Dacă…?
Se poate să fiu doar bucuros o zi întreagă?
Ce fac dacă sunt trist? Dacă sunt furios? Dacă…?
Pentru a afla răspunsurile la aceste importante întrebări, vă invităm la atelierele de vacanță “Joc de copil”, ce au drept obiectiv dezvoltarea psiho-emoțională a copiilor cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani. În fiecare zi, vom descoperi împreună, prin joc și joacă, ce sunt emoțiile, cum să le recunoaștem, cum să le etichetăm în mod corespunzător și cum să le gestionăm astfel încât să nu ne simțim copleșiti de ele. De asemenea, în cadrul atelierelor, copiii vor avea ocazia de a se cunoaște mai bine, de a își dezvolta stima de sine, inteligența emoțională și abilitățile sociale, făcându-și în același timp noi prieteni și învățând cum să interacționeze și coopereze cu ceilalți.
Instrumente de lucru:
– jocuri;
– art-terapie;
– povești terapeutice;
– activități pentru stimularea limbajului verbal si non-verbal;
– jocuri de competiție și de echipă;
– teatru (mima, imitație, joc de rol);
– Jocuri tematice – de socializare, de creativitate, de dezvoltare a abilităților psiho-motrice și sociale.
– jocuri;
– art-terapie;
– povești terapeutice;
– activități pentru stimularea limbajului verbal si non-verbal;
– jocuri de competiție și de echipă;
– teatru (mima, imitație, joc de rol);
– Jocuri tematice – de socializare, de creativitate, de dezvoltare a abilităților psiho-motrice și sociale.
Obiective:
– cunoașterea de sine;
– creșterea încrederii în forțele proprii;
– identificarea și exprimarea emoțiilor;
– îmbunătățirea modalităților de relaționare;
– însușirea modalităților de comunicare asertivă;
– dezvoltarea creativității și spontaneității.
– cunoașterea de sine;
– creșterea încrederii în forțele proprii;
– identificarea și exprimarea emoțiilor;
– îmbunătățirea modalităților de relaționare;
– însușirea modalităților de comunicare asertivă;
– dezvoltarea creativității și spontaneității.
DESFĂȘURARE:
Organizăm 3 serii de ateliere de vacanță, în perioada iunie-august 2022, după cum urmează:
Organizăm 3 serii de ateliere de vacanță, în perioada iunie-august 2022, după cum urmează:
Pentru 6-9 ani
Seria 1: 13-17 iunie, interval 9:00-13:00
Seria 2: 4-8 iulie, interval 9:00-13:00
Seria 3: 1-5 august, interval 9:00-13:00
Seria 1: 13-17 iunie, interval 9:00-13:00
Seria 2: 4-8 iulie, interval 9:00-13:00
Seria 3: 1-5 august, interval 9:00-13:00
Pentru 9-12 ani
Seria 1: 20-24 iunie, interval 9:00-13:00
Seria 2: 11-15 iulie, interval 9:00-13:00
Seria 3: 8-12 august, interval 9:00-13:00
Seria 1: 20-24 iunie, interval 9:00-13:00
Seria 2: 11-15 iulie, interval 9:00-13:00
Seria 3: 8-12 august, interval 9:00-13:00
Cost de participare: 600 RON/ copil / 1 serie.
Înscrierea este validată în momentul achitării unui avans de 200 RON în contul:
CRUT ELENA IULIANA CIP
RO57BTRLRONCRT0294452801
Diferența de 400 RON se achită la prima întâlnire.
CRUT ELENA IULIANA CIP
RO57BTRLRONCRT0294452801
Diferența de 400 RON se achită la prima întâlnire.
Detalii și înscrieri:
Diana Dodiță
0743144517
elenadianaded@yahoo.com
0743144517
elenadianaded@yahoo.com
Iulia Cruț
0744234862
iuliacrut@yahoo.com
0744234862
iuliacrut@yahoo.com
Atelierele sunt susținute de Diana Dodiță în colaborare cu Iulia Cruț.
Despre Diana Dodiță
Licențiată în psihologie
Masterandă în cadrul programului „Evaluare clinică, consiliere și psihoterapie de cuplu și familie”, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Iași
Experiență în organizarea și desfășurarea de activități educaționale destinate copiilor din centrul „Pro Familia-Bistrița”, centru D.G.A.S.P.C., ca voluntar în cadrul Fundației de Sprijin Comunitar, Bacău
Experiență în desfășurarea de activități de dezvoltare personală și orientare în carieră destinate copiilor, în cadrul Asociației „Patrimonium Bacoviensis”, Bacău
Stagiu de practică în cadrul proiectului „Sănătate prin artă” destinat copiilor cu cerințe educaționale speciale, desfășurat de Asociația „Moral Compass”, Iași
Stagiu de practică în cadrul proiectului “Rolul șahului în dezvoltarea intelectuală a elevilor”, demarat de Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, UAIC, Iași
Masterandă în cadrul programului „Evaluare clinică, consiliere și psihoterapie de cuplu și familie”, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Iași
Experiență în organizarea și desfășurarea de activități educaționale destinate copiilor din centrul „Pro Familia-Bistrița”, centru D.G.A.S.P.C., ca voluntar în cadrul Fundației de Sprijin Comunitar, Bacău
Experiență în desfășurarea de activități de dezvoltare personală și orientare în carieră destinate copiilor, în cadrul Asociației „Patrimonium Bacoviensis”, Bacău
Stagiu de practică în cadrul proiectului „Sănătate prin artă” destinat copiilor cu cerințe educaționale speciale, desfășurat de Asociația „Moral Compass”, Iași
Stagiu de practică în cadrul proiectului “Rolul șahului în dezvoltarea intelectuală a elevilor”, demarat de Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, UAIC, Iași
Despre Iulia Cruț
Absolventă a facultăţii de psihologie în cadrul Univ. Al. I. Cuza din Iaşi
Formare ca psihoterapeut terapie ericksoniană şi hipnoză clinică
Master – Evaluare clinică, consiliere și psihoterapie de cuplu și familie (an 2)
Terapie EMDR- terapia șocului postraumatic, formator Peter Schutz – Austria
Utiliizarea EMDR în tratarea tulburărilor anxioase și a traumei, formator Ad de Jongh – Olanda
Utilizarea psihodramei cu copii traumatizați și abuzați – formator Kate Kirk, Anglia
Analiza tranzacțională – terapie de grup (YCTA, Dave Spenceley)
Meditație și mindfulness, desen și interpretare a mandalelor – formator Vlad T. Popescu
Autoare a cărților ”Trei săptămâni cu trei copii”, ”Mandale vindecătoare”, ”Cum să nu ucizi joaca. Destine împlinite și vocație”, editura Meditative Arts
Formare ca psihoterapeut terapie ericksoniană şi hipnoză clinică
Master – Evaluare clinică, consiliere și psihoterapie de cuplu și familie (an 2)
Terapie EMDR- terapia șocului postraumatic, formator Peter Schutz – Austria
Utiliizarea EMDR în tratarea tulburărilor anxioase și a traumei, formator Ad de Jongh – Olanda
Utilizarea psihodramei cu copii traumatizați și abuzați – formator Kate Kirk, Anglia
Analiza tranzacțională – terapie de grup (YCTA, Dave Spenceley)
Meditație și mindfulness, desen și interpretare a mandalelor – formator Vlad T. Popescu
Autoare a cărților ”Trei săptămâni cu trei copii”, ”Mandale vindecătoare”, ”Cum să nu ucizi joaca. Destine împlinite și vocație”, editura Meditative Arts